Google+ Followers

My Followers~~

Thursday, 25 October 2012

Life..



Ya Allah..
Alhamdulillah, hari ini aku masih bernafas..
Aku sering melihat ke dada langit dan sering kali aku kagum dgn ciptaan-Mu..
Subhanallah, Maha Suci Allah! indahnya ciptaan-Mu..
Ya Allah,
Aku bukan lah hamba-Mu yg baik..
Tapi aku mohon..
Hadirkanlah insan yang baik disekelilingku agar aku juga menjadi sebaik mereka..






Ummi..
Terima kasih kerana sudi mengandungkan aku selama 9 bulan..
Terima kasih juga kerana telah membesarkan aku..
Aku tahu selama 19 tahun aku hidup..
Tidak sekali aku menggembirakanmu..
Terima kasih atas jasamu ummi..



Abah..
Terima Kasih untuk semua nasihatmu..
Terima kasih untuk segala yang kau sediakan padaku dan adik-adik..
Terima kasih kerana sentiasa ada saat aku ada masalah..
Maaf kan aku kerana tidak mampu menjadi seperti yang kau ingini..
Insya-Allah aku akan berusaha menjadi yang terbaik..



Kawan-kawan..
Terima kasih kerana sudi menjadi kawanku..
Terima kasih juga kerana sudi berkongsi suka dan duka..
Ketahuilah bahawa aku tak pernah meminta kau ditimpa kesedihan..
Kerana aku gembira melihat kalian gembira..





No comments:

Post a Comment