Google+ Followers

My Followers~~

Monday, 22 April 2013

Tahniah!!



Assalamualaikum..
entry kali ni pasal kawan sarah jugak..
siapa?
Jeng..jeng..jeng..
seorang Novelis..
terkejut?tak percaya?
tolong la jangan terkejut dan tolong la percaya.
 okey kalau tak percaya sila ke kedai buku berdekatan dan cari novel bertajuk Kau Pemilik Hati..
dan tengok lah nama penulisnya..
dekat belakang novel tu,yg pasal biodata penulis ada menyatakan bahawa penulis pernah bersekolah di Sekolah Kebangsaan Pusat Cabang Tiga dan melanjutkan pengajian di Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Besar..
actually dia classmate aku!! dari sekolah rendah kot!!
aku Bangga gila dengan dia sebab dapat jadi novelis..
dan sekarang second novel dia bakal keluar..serius aku tak sabar nk pergi kedai cari buku tu..
start form four kalau tak silap aku dia tulis cerpen..pastu aku selalu berebut dengan member2 yang lain nak baca..dan overall cerpen dia semua best2..seriuosly..
dah kalau cerpen je dah best,novel dia lagi lah..kan..kan..
ape kata korang try beli and baca sendiri novel dia..
and thanks a lot sebab dia sudi buat satu cerita pendek special edition untuk aku
tajuk dia Kau VIP Di Hatiku..
terharu gila..


p/s:bagi yang suka baca novel online, boleh la terjah blog kawan aku nih..
just cuit SINI
sampai sini aje laa..sekian..
once again, tahniah!!

8 comments:

  1. wah bestnya dia dapat jd novelis..tu salah satu impian dan angan-angan Zai jugak tu,hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite geng! sarah pom ade cite2 nk jd novelis..tp entah bile la nk keluarkn bakat terpendam tuh..*acece, bakat laa sgt..hihi

      Delete
  2. novel Kak Ayumi mmg best ^^ hehe... tahniah utk second baby ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan2..xsbar nk tggu bby tu berada di tgn nih..^__^

      Delete
  3. Ahahaha. Thank u sarah. ngeee >____<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok bangge..yg lain jgn jeles..welcome dear..^__~

      Delete