Google+ Followers

My Followers~~

Saturday, 14 December 2013

Kenyataan pahit yang harus di telan


ni la hakikatnya awak..
alasan dan sebab saya selalu hantar mesej kat awak..
walaupun awak selalu ignore..
saya tak putus asa..
dan bila awak reply mesej saya,
saya rasa macam dekat kayangan..


tapi tu semua dah berakhir..
impian dan harapan serta kayangantu musnah..
terima kasih awak sebab jujur..
terima kasih kerana sedarkan saya dari angan2 yang panjang tu..



tipu la kalau saya cakap mutiara jernih tu tak mengalir kat pipi ni kan..
tapi jangan risau, mutiara tu gugur sebab saya tak mampu nak cerita semua melalui kata2
awak jangan rasa bersalah tau..
sebab awak tak salah..
jangan risau, saya ok! saya dah besar..
saya dah boleh ketawa..



Mungkin Tuhan tak satukan kita sebab memang
kita takde jodoh kan?
daripada saya terluka kemudian hari, baiklah saya terluka sekarang..
sebab saya yakin Tuhan akan temukan saya dengan insan yang mampu
rawat luka di hatiku..

Dan saya tak nak fikir semua soal hati ni lagi..cukuplah aku kecewa..
my main goal is to get the first degree level..
lepas tu, saya harap cinta tu akan muncul..
saya nak bahagiakan MAK AYAH saya dulu..








No comments:

Post a Comment