Google+ Followers

My Followers~~

Saturday, 11 January 2014

Asal aku balik je kau muncul!!!!

haih, tengok pada tajuk macam marah je kan?
memang pun..sarah tengah bengang ni..
last two week masa sarah balik dia kacau sarah study..
kali ni,nak sahut panggilan alam pun dia nak kacau..
sangatlah mengundang kemarahan.!
nasib baik tak terlepas kat dalam seluar..hahaha
bukan ape sarah geli dengan spesis yang macam tu..
kalau nampak dari jauh, memang sah-sah laa sarah 
orang first yang akan cabut lari.
memang dari kecik lagi aku fobia dengan
spesis tu..
korang jangan nak cakap lebih laa..
dah memang tu kelemahan aku..
nak buat macam mana kan?
nak tau ke spesis yang sarah tak leh ngam tu macam mana?

inilah spesisnye..


tengok gambaq pun dahmeremang bulu roma


eeeeee~~ tolong jangan usik aku dengan benda alah ni..
sumpah aku takkan maafkan korang kalau ade yang main2kan aku..

No comments:

Post a Comment