Google+ Followers

My Followers~~

Monday, 13 January 2014

Jujurlah sayang

Tajuk post ni sarah petik dari lirik sandiwara cinta..
macam poyo je..macam tak leh blah je..
ade aku peduli?
hahaha..
Dulu hati ni pernah suka kat si dia A dan si dia B
macam gedik je..macam gatal je..
entahlaa..sarah pun tak tau 
macam mane boleh jadi..haha
tapi tu cerita lama okey..
sekarang semua pun sarah dah tak suka..
sebab?
mungkin sarah takut nak serahkan hati ni kat sesape..
dan sebab hati ni dah penat kecewa bertepuk sebelah tangan..
lagipun..sarah rasa macam tak layak je nak 
ada pengalaman macam tu..
i'm not a pretty girl..
just an ordinary girl..
Mungkin juga Allah tak beri sarah peluang 
sebab DIA sayang sarah..
alasan?
Bercinta lepas nikah lagi sweet ape.
Sarah takde pengalaman tu,
so,nanti bile dah ade yang halal mungkin pengalaman tu lebih berharga dan lebih indah ..
tipu sangat la,
kalau sarah cakap kat sini kalau tak pernah rasa
cemburu tengok kawan-kawan lain..
lebih-lebih yang dah ada pakwe..
tiap-tiap hari ade orang call..
ade orang tanya dah makan ke belum..
tapi kena pandai la pujuk hati..
Allah dah sediakan yang terbaik untuk aku..
so, kena laa jaga hati ni untuk yang halal ye wahai cik sarah!
tak payah duk gataii usha anak teruna orang ye..
haha




P/s:Tajuk langsung lari dari content kan? eh, peduli pulak aku kan?This is my blog ok..i'll write what i want..if u want to read, go on and tq..if u don't like it, u have an option to exit from here..


2 comments:

  1. that right. bercouple ni langsung takde faedah. cinta dengan redha Allah lebih manis rasanya. so, sama2 kita menyimpan, simpan untuk yang halal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? insyaAllah sama2 cari jalan yg terbaik utk dpt redha Allah.. :)

      Delete