Google+ Followers

My Followers~~

Saturday, 25 January 2014

Nak Kahwin jugak!

Perrgghhh! tajuk diaaa...
macam gatal je kan
hahahahaha*gelak pontianak
takde laa, hari ni nak cerita bab kahwin sikit..
sarah nak kahwin ke?
eh, haruslah! siapa je yang tak nak kahwin kan?
tapi... calon takde lagi laa..
*buat muke sedih
ni nak citer pasal kawan sarah.. dah ramai jugak kawan yang dah kahwin ni..
yang dah ade anak dan bakal jadi ibu pun ade..
errmmmm, jealousnye..

ni wedding kawan sarah,nisah..selamat pengantin baru..


cantik kan kawan sarah.sama cantik, sama padan..heh

tahniah syg..
sorry tak dapat pergi majlis..
ape2 pun, semoga berbahagia selalu sampai syurga..insyaAllah..
sarah doakan, nisah jadi isteri yang solehah,
dan bakal jadi ibu yang sabar melayan kerenah anak2 nanti ye..
sorry curi gambar kat fb..hehe
harap tuan die tak marah..hehe
seriously, bila pi majlis orang kahwin,
jealous sesangat..
tapi bile fikir balik,
takut aa pulak nak kahwin..
bukan senang tau nak pikul tugas sebagai seorang isteri ni..

No comments:

Post a Comment