Google+ Followers

My Followers~~

Wednesday, 12 February 2014

Fobia Cinta?

Macam pelik je bila aku 
bicara pasal cinta kan?
bukan nak layan perasaan, 
cuma luah apa yang terpendam..
mungkin.
well, tak ada yang menarik tentang
my love story.
so, there are no interesting story 
about it.
kenapa tajuk tetibe 
pasal cinta?
entah laa,
no idea maybe.
dah lama tak update.
so, aku pernah jatuh cinta?
oh, come on laa korang,
macam korang tak pernah pulak.
ceritanya, aku pernah laa,
suka kat someone.
dan dia pun suka aku.
tapi tetibe hati aku berubah.
kejam gila kan?
bila orang dah hulur cinta,
hati pulak berpaling.
aku pun bingung.
mungkin sebab terlalu takut kecewa,
aku larikan diri dari perasaan tu.
maaf,
tapi hati aku tak sanggup bila
di lukai oleh orang yang aku sayang.
actually, aku memang takut pada hubungan yang serius.
melalui pengalaman kawan2,
aku jadi takut. 
aku takut aku akan menangis 
sebab seorang lelaki.
aku takut sebab
bila aku dah sayang,
aku akan sayang betul2.
mungkin sebab aku dah pernah rasa kecewa,
dan aku dah serik,
mungkin juga luka yang dah sedia wujud masih tak sembuh?
aku cuma akan ikut perjalanan waktu.
sebab aku yakin,
akan tiba saat yang tepat,
aku akan berjumpa my soulmate
plus, aku suka hidup aku sekarang
dan Alhamdulillah aku bahagia..

No comments:

Post a Comment