Google+ Followers

My Followers~~

Friday, 28 February 2014

Semester 2 sudah.

Sorry dah lama tak update story kan..
Dah mula semester 2 ni, macam sibuk je..
nak curi masa pun tak sempat..*konon!*
Alhamdulillah, result untuk sem lepas pun dah tahu..
walaupun tak lah segempak orang lain,
tapi kalau ikut kemampuan dan usaha aku,
alhamdulillah, aku puas hati..
semoga sem ni lebih baik..
okey, masa hari registration hari tu, sangatlah cuak..
sebab ade satu benda yang aku tak buat,
print pre registration subject..
tapi nasib baik, sebab benda tu tak guna waktu daftar,
sebab sem ni still belajar subjek yang sama..
so, pendaftaran hari tu berjalan lancar..
Alhamdulillah..
Keesokan harinya lepas daftar dah mula kuliah..
tapi ade jugak lecturer yang tak masuk..
maka, bila disebutnya 
kuliah dah mula, maka datanglah assignment..
tak boleh berpisah kan..
untuk sem ni banyak project dan group assignment..
makanya banyak lah presentation..
memandangkan aku dah lama tak update,
akibatnya pageview menjunam jatuh..
lantaklah..
aku blogging pun suka2 je..hehe 

No comments:

Post a Comment