Google+ Followers

My Followers~~

Tuesday, 25 March 2014

Jangan Berhenti berharap! Please!


Sekarang tengah kecoh-kecoh kat fb, newspaper and social media pasal MH370
dan 529 ikhwanul muslimin yang di jatuhkan hukuman mati.



tak tahu kenapa, tetapi jauh di sudut hati,
macam dapat rasa yang MH370 masih ada, cuma kita tak tahu di mana.
kalau betul seperti yang dikatakan oleh media2, aku turut
merasai kesedihannya, dan takziah buat semua keluarga mangsa.
Tapi selagi belum ada bukti yang sahih, jangan laa kita berhenti berDOA..
sebab harapan tu sentiasa ada meski kita tahu ia mustahil,
Tapi kuasa ALLAH, tak siapa dapat menyangkal..



sedih pulak bila baca pasal mesir.
bimbang pun ada jugak, bimbang perkara ni berlaku kat Malaysia.
tapi dalam masa yang sama sedih sebab mereka di hukum mati.
moga syurga buat mereka,-AL-Fatihah.

Taknak tulis panjang2..

Teruskan berdoa untuk mereka~~
#MH370
#529_IkhwanulMuslimin








No comments:

Post a Comment