Google+ Followers

My Followers~~

Thursday, 1 May 2014

Rahsia jerawat makin kurang

Dulu aku pernah tulis satu entry pasal jerawat kan?
haaaa, ingat lagi tak?
apa?? tak baca pun?
korang ni, sampai hati tau..penat je aku tulis..
okeylah, bagi yang belum baca sila baca ye, --->Kisah aku dan Mr.J
Ok, now aku dah jumpa solution untuk kisah aku.
Nak tahu rahsia aku tak?
Mr.J aku dah mula hilang..
Alhamdulillah bersyukur sangat..
sekarang dah ada sikit keyakinan nak berdepan dengan orang..

tak percaya?


ni aku sendiri yang pakai..
sumpah gambar ni aku tak edit..
just cantumkan je jd satu gambar..

sarah guna ni..
dah hampir sebulan..
Alhamdulillah sarah puas hati.. :)





mula2 memang ragu2 nak pakai..
sebab sarah dah try macam2 produk..yg murah sampai lah yang mahal..
tapi hasil semua sama..
tapi bila jumpa produk ni, sarah lega sebab Mr.J dah makin hilang..
parut2 pn dh makin pudar..
Produk ni pun alhamdulillah, tak laa mahal sangat..
yang best pasal sabun ni, boleh pakai kat badan dan muka..
siap boleh hilangkan bau badan, ketiak hitam, hitam kat celah2 peha pn boleh hilang..

aku tertarik dengan produk ni, sebab bnyak rumusan semulajadi
dalam sabun tu ade 
rumusan khas anti-oksidan dan minyak asli:
-Ekstrak Liquorice
-Minyak Tea Tree
-Vitamin E
-Aloe Vera

oh ye, sebelum aku lupa, ade tawaran Mei sehingga esok!!
takkan nak lepaskan peluang??
 Pembelian sehingga RM 200  (beauty bar,shampoo,body wash, mineral coffe,bio-ever)
akan menerima special gift
Jika nila pembelian melebihi RM200, nilai gift juga akan bertambah..jom laa pakat2 beli..
untuk kecantikan juga..tak rugi pn..dapat hadiah lagi..
takkan tak nak hadiah kot?-
Untuk pertanyaan lanjut mngenai tawaran mei boleh terus whatsapp kak su di talian 0139304019

untuk pertanyaan lanjut boleh terus whatsapp saya di talian 0139892458
atau terus inbox message fb Maisarah Mustafa

Aku share benda ni untuk bantu mereka yang pernah alami apa yang aku rasa..
untuk bg solution pada mereka yang ade masalah jerawat..
semoga niat aku tak terpesong insyaALLAH.








No comments:

Post a Comment