Google+ Followers

My Followers~~

Friday, 2 May 2014

Warkah buat sahabat

sahabatku sayang,
aku bersyukur sangat sebab di perjalanan hidup ni,
kita di pertemukan. Banyak memori yang kita cipta bersama. Sungguh aku tak mahu lupa sesaat pun memori kita bersama. Sebab semuanya terlalu indah untuk aku kenang. Maafkan aku, jika sepanjang perkenalan kita, andai aku pernah mengguris hati mu, sama ada dalam sedar atau tidak. Tolong faham, aku juga cuma manusia biasa sepertimu. Andai aku salah, tegur aku. Tolong jangan benci aku.


Sahabatku sayang,
Aku bukanlah muslimah yang baik, aku mungkin bukan juga sahabatmu yang terbaik. Tapi percayalah aku seorang sahabat yang sangat menyayangimu. Sebab ukhuwah yang terbina antara kita ialah satu simpulan tali yang indah dari-Nya.Aku selalu ingin menegurmu, tapi aku bimbang andai teguranku akan memutuskan simpulan indah tali persahabatan kita.Aku tak sanggup kehilanganmu.Jasad kita mungkin terpisah dek jarak, tapi percayalah, doaku selalu mengiringimu.














4 comments: