Google+ Followers

My Followers~~

Wednesday, 22 October 2014

Moga Aku Mampu


"Knock! Knock! Knock"
"Assalamualaikum hati..sihat?"

Agak-agak kalau hati boleh bercakap dia akan jawab ape ye?

Susah jugak kan kalau selalu bermain perasaan ni..
Hmmmmm...

Alhamdulillah sekarang dah rasa better daripada sebelum ni.
Emosi pun dah tak terganggu lagi.
Maybe sebab busy dengan kelas dan assignment yang bertingket-tingket tu.

Semoga terus macam tu laa ye.
Penat la kalau ade masalah dengan emosi dan perasaan ni.
Tu pun nasib baik lah, aku ni tak bercinta.
Kalau bercinta macam mana laa gayanye ye.


p/s: Dear my future maafkan saya sebab pernah jatuh hati ada orang lain sebelum awak.
Salah saya sebab tak pandai jaga hati.
and from now, I will make sure yang hati ni takkan jatuh cinta lagi hingga kita bertemu.
Doakan saya tau. Semoga saya istiqamah. Amin

No comments:

Post a Comment