Google+ Followers

My Followers~~

Tuesday, 25 November 2014

Kuatlah Duhai Hati



segala tentang dia sentiasa menguji hati..
saat hati dah mula nekad melupakan,
dia datang bawa kenangan.
dia datang bawa harapan.

betapa aku terseksa cuba melupakan.
betapa aku perlu kuat untuk telan kenyataan pahit tu.
kuatlah duhai hati.
lepaskan dia dari hati.


Kenapa? kenapa awak selalu hadir saat aku cuba berlari dari kenangan lalu?
kenapa awak tak pulangkan semula hati yang 
awak tak pernah hargai tu?
awak kejam!

impian saya terlalu besar untuk meraih secebis perhatian dari awak.
terlalu tinggi terbangnya harapan dan angan-angan.
hingga aku lupa kesakitan yang bakal aku lalui
lupa tentang realiti yang semuanya tak mungkin terjadi.

just give me more time.
and i will completely forget you.
help me.
do not contact me again.
don't those word that we're friend.
it hurts me a lot.

just leave me alone when you have someone that can make you smile.
i'm moving on.
and i won't turn back.
there is no way to u-turn.

i hope you're happy without me.

anggap saja aku sudah mati dari hidup kamu.
ya. mati.


No comments:

Post a Comment