Google+ Followers

My Followers~~

Wednesday, 25 March 2015

R.I.N.D.U

Dah lama rasanya since my last entry kan?
Rindu gila kat blog kesayangan ni.
Tapi apakan daya kuota internet tak mengizinkan aku 
untuk sentiasa ke sini.
Kat kolej pun sekarang dah pakai kuota untuk setiap student.
1GB je pulak tu untuk sebulan.
Mana cukup.
Cukup untuk buat assignment ja..
Kalau layan you tube, alamaknya memang bye-bye laa assignment aku.
Aku macam biasalah, takde citer menarik
selain kerinduan aku buat umi, abah n adik2 kat Ganu.
Ahh, rindunya nak balik.
Dah dekat sebulan tak balik.
Selalunya 2 minggu sekali aku balik.
Tapi, bila dah sem 4 ni, aku nak jimat duit, 
Tak leh laa nak balik selalu.
Kena jugak belajar berjauhan dengan keluarga.
Telan je lah semua rindu,
Doa jadi penghubung.
Telefon pelepas rindu.
Semalam umi call.
Adik aku demam rupanya.
Rindu aku barangkali.
Tapi semalam tak pulak dia cakap ngan aku.
Merajuk dengan abang dan kak cik dia.
Sabar je laa aku.

Ni je kot celoteh aku 
nak hilangkan rindu kat blog kesayangan dan family..
Ada masa, nanti aku update lagi..

Stay cool.
Jaga Hati,
Jaga Iman
Jaga Akhlak
Jaga Diri.

No comments:

Post a Comment