Google+ Followers

My Followers~~

Saturday, 13 June 2015

Meriah mcm raya kelas TLC semalam

Fuhhhh, meriah sungguh ye kelas tlc nih. Tak sangka sungguh..cehh poyo je..memang meriah laa weii kalo nak cerita..aku ja yg first time dtg..lepaih ni mmg kena dtg slalu ler nmpknye lepaih ni. Sape nk ikut jom!hehe.. kdg2 rase mcm saloh masuk kelas pun ade..kejap ase mcm duk lam kelas kat kolej, kejap ase mcm duk kat taska, kejap rase macam duk kat rumoh terbuke *opps terawal pulak yee* 
hang tak caya? sat naa aku tunjuk bukti

bnyk lagi nak update kalau ikut kan, tp xtau nak cerita ape..
btw, stay tune and wait for my latest entry about TLC yewww..



No comments:

Post a Comment