Google+ Followers

My Followers~~

Sunday, 7 June 2015

That precious time


Lamanya tak menulis, dah banyak pulak sawang dan habuk..
tiup sikit!
fuhh..fuhhh..fuhh
Haaa, baru nampak comel blog kesayangan hati beta ni..
seriously, this sem sangat sibuk.
*walaupun ade je masa aku baca novel*
tapi memang sem ni agak sibuk berbanding sem-sem lepas.
dengan assignment yang bertingket-tingket agak luar biasa.
terasa sangat rushing nak menyiapkan semua.
bukan laa kata nak buat last minute sangat pun,
mungkin salah susun masa nak menyiapkan.


dan disebabkan banyak kerja, sampai tak sempat nak balik Ganu!
more than one month okey! biasa selalu je balik.
sedih ok..sedih..sedih sangat..
sebab rinduuu..rinduu sangat-sangat kat family..
nasib baik sekarang zaman moden
whatsapp ngan call je pengubat rindu..



tahap rindu aku boleh tahan kronik jugaklah sampai tengok gambar pun boleh nangis..
cengeng kan?
biarlah, who cares !


Rindu jugak nak dating dan lepak kat this place with my abah


Tapi, Allah tak kejam, lastly aku dapat jumpa family aku.
diorang datang KL sebab attend majlis kahwin cousin aku..
wehuuu, so my family ambik aku kat hostel and
bermalam dekat rumah makcik kat Putrajaya..
sempatlah spend time dengan family pusing Putrajaya..

walaupun cuma satu malam, 
its good enough untuk lepaskan semua rasa rindu jumpa family depan mata..

Part of the family Cikgu Long with the newlywed

No comments:

Post a Comment